četvrtak, 27. veljače 2014.

☺ Rođendanska preuređena bilježnica ☺

Pozdrav svima!
Eto nakon nekih 5 godina čopilo je i mene, neka opaka viroza jer već sam 3 dan u krevetu, šmrcava i izmjenjenoga glasa a da ne kažem ljuta i bjesna na samu sebe..
Ali to ne mijenja činjenicu da u subotu mlađa kćer ide na rođendan a u nedjelju starija :D
Eto tako je nastala i ova bilježnica ...
Nadam se da će se slavljenici dopasti, moja klinceza je zadovoljna a ja više nego Happy!
•••
•••
Ovaj rad prijavljujem na ovaj natječaj:
•••
•••
•••


4 komentari:

Bad Kitty kaže...

jako je lijepa! sretno na izazovu

Alex H. kaže...

A nice decoration for this note book, thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divna
samo ti odmori
želim ti zdravje
lp Tamara

Tinka kaže...

Hvala vam, ako sam ovo sve noćas preživjela onda nema kaj bude mene oborilo :D
Alex Thank you!

Objavi komentar

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo