nedjelja, 16. ožujka 2014.

☺ Yet another birthday ☺

Posted by Tinka's paper wonderlland at 20:52:00
Djevojčici po imenu Stella za 8 rođendan napravila sam nešto novo, 
knjigu koju sam vidjela kod Urške i post it holder koji sam vidjela kod Martine.
Evo i moje izvedbe...
•••
 •••
Knjigu ujedno prijavljujem na ovaj izazov:
•••
•••
Kad se otvori na lijevoj strani je čestitka koju je moja klinceza sama napravila od početka do kraja  ☺
 •••
•••
 Stvarno si je dala truda, ja sam samo trakicu zalijepila.
•••
•••
 A ovo je mini post it holder na čičak
•••
•••
•••

Broj komentara: 8:

  1. Divna knjigica Tinka
    sama san naduševljena nad ovakvim čestitkama
    pozdrav
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tamara, i meni su jako lijepe a bilo bi još lijepše da imam kakav pečat curice al doći će i to jednog dana :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A really nice gift, I especially love the butterflies on the cover. Thanks for joining us at Sketch Saturday!
    ;-) Alex H.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je jako, jako slatko!
    LP, Sanja

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea