nedjelja, 16. ožujka 2014.

☺ Yet another birthday ☺

Djevojčici po imenu Stella za 8 rođendan napravila sam nešto novo, 
knjigu koju sam vidjela kod Urške i post it holder koji sam vidjela kod Martine.
Evo i moje izvedbe...
•••
 •••
Knjigu ujedno prijavljujem na ovaj izazov:
•••
•••
Kad se otvori na lijevoj strani je čestitka koju je moja klinceza sama napravila od početka do kraja  ☺
 •••
•••
 Stvarno si je dala truda, ja sam samo trakicu zalijepila.
•••
•••
 A ovo je mini post it holder na čičak
•••
•••
•••

8 komentari:

Bad Kitty kaže...

wau! ovo je super!

Tinka kaže...

Hvala ti draga!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divna knjigica Tinka
sama san naduševljena nad ovakvim čestitkama
pozdrav
Tamara

Tinka kaže...

Hvala Tamara, i meni su jako lijepe a bilo bi još lijepše da imam kakav pečat curice al doći će i to jednog dana :)

Alex H. kaže...

A really nice gift, I especially love the butterflies on the cover. Thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Tinka kaže...

Thank you Alex

Sanja Grdinić kaže...

Ovo je jako, jako slatko!
LP, Sanja

Tinka kaže...

Hvala Sanja, drago mi je da ti se sviđa :)

Objavi komentar

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 
©Suzanne Woolcott sw3740 Tema diseñado por: compartidisimo