petak, 14. veljače 2014.

Happy Valentina's day!

Posted by Tinka's paper wonderlland at 11:08:00
E pa drage moje želim vam sreno, zaljubljeno i mazno Valentinovo!!
Ljubite se, grlite, mazite i pazite a ponajviše volite!!!
•••
Eto kako je danas meni imendan moram se pohvaliti al moj mužek točno zna što si ja želim :D Poklonio mi je nekonvencionalni poklon :D
Rasbery keton i green been, vitamina li ko u prići a ak usput ode još i koja kilice  hihi kud li sreće ♥
•••
No i moja mama me se kao i uvijek sjetila i poklonila mi je ono kaj najviše volim :D
•••
•••
i da mi cijeli stan zamiriši predivne Mimozice
•••
•••
Ne moram vam ni opisati koliko sam sretna a najviše jer sam okružena voljenim osobama a to je ono što želim i ja vama ♥♥
Sretan vam dan za ljubljenih!
♥♥♥
A evo nešto što me je ne samo razveselilo nego i dirnulo u srce je čestitka od moje klinceze ♥ Mihaele ♥ za mužeka i mene ☺
♥♥♥
 ♥♥♥
♥♥♥



4 komentara:

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea